Trianon Invest, uw betrouwbare partner voor een succesvolle verhuur. Bij Trianon Invest begrijpen we dat elk pand zijn eigen specificiteiten heeft en elke eigenaar zijn eigen eisen. Verhuren met ons betekent profiteren van een gepersonaliseerde strategie en een team dat u van A tot Z begeleidt.
We benadrukken de kwaliteiten van uw pand, behandelen de vele bezichtigingsaanvragen (door de tijd te nemen voor elke kandidaat) en verzamelen gedetailleerde aanmeldingen die u vervolgens kunt selecteren.
Bij Trianon Invest zijn we uw partners in het realiseren van uw vastgoeddoelstellingen. Ontdek de voordelen van verhuren met ons en ontdek hoe we van uw vastgoedtransactie een stressvrije, efficiënte en succesvolle ervaring kunnen maken.
Om welke Redenen Waarom kiezen voor TRIANON INVEST Vastgoed ?
1
De professionaliteit en de vriendelijkheid van onze agenten maken van Trianon Invest Immobilière een gewaardeerd bureau op de Brusselse vastgoedmarkt.
2
De makelaars van TRIANON INVEST Vastgoed doen er alles aan om u binnen een korte termijn een resultaat te garanderen dat aan uw verwachtingen voldoet. Zelfs in delicate situaties (scheiding, echtscheiding, onverdeeldheid, erfenissen), begeleiden wij u tot het gewenste resultaat is bereikt.
3
Onze agenten adviseren en begeleiden u met volledige discretie. Ze gaan samen met u tot in de details om u vervolgens zo efficiënt mogelijk van dienst te kunnen zijn. Aan uw zijde vervullen we de essentiële taken die nodig zijn om uw eigendom (eengezinswoning, opbrengsteigendom, gemengd gebouw, appartement, loft, studio's, atelier, garage, ...) rustig en efficiënt te verkopen of te verhuren.
4
Reactievermogen, dynamiek en efficiëntie zijn de sleutels tot ons succes... Wacht niet langer, neem contact op met ons kantoor.
5
Gedurende onze samenwerking staan onze agenten tot uw beschikking om uw verwachtingen te begrijpen en u zo goed mogelijk te adviseren (wettelijke verplichtingen, financiering, onderhandelingen, ...). Ze luisteren naar de doelen die u stelt en doen er alles aan om deze te bereiken.
Wij zorgen voor de details waar u niet aan had gedacht :
Wettelijke verplichtingen: verkrijgen van EPB-certificaten en elektriciteitskeuring (controleverslag), afgifte van stedenbouwkundige certificaten (via de gemeente), notariële formaliteiten...
Financieringen: hypotheekinschrijving, bankmandaat, opheffing, beheer van overbruggingskrediet, opschortende voorwaarde van kredietverlening, we zullen deze onderwerpen ontleden zodat u de kwesties ook kunt begrijpen.
Onderhandeling: snelle authentieke akte, ondertekening van compromis zonder voorbehoud, verlengd genot van uw eigendom, lopend huurcontract... We onderhandelen in uw beste belang.
Verkoopstappen
1
Schatting
We bezoeken je eigendom en werken met je samen om de waarde ervan te bepalen.
2
Voorbereiding
We bestellen de nodige documenten en leggen een volledig administratief dossier aan.
3
Marketing
Wij zorgen voor promotie, het maken van afspraken, het organiseren van bezoeken en het ontvangen van offertes.
4
Conclusie
We onderhandelen namens jou om de beste deal voor je woning te krijgen en zorgen voor de administratieve kant van de zaak.